Palautus ja peruuttamisoikeus

Jos etsit lisätietoja, löydät sen ostoehdoistamme täältä

  1. Peruuttamisoikeus
    Ota aina yhteyttä asiakaspalveluun sähköpostitse hi @ sundaebody.se ennen tuotteen palauttamista syystä riippumatta, jotta palautuksesi hoituu nopeimmin ja turvallisimmin.
    1.1 Sinulla on oikeus peruuttaa ostoksesi mistä tahansa syystä ilmoittamalla siitä meille osoitteeseen hej @ sundaebody.se 14 päivän kuluessa siitä, kun sinä tai kolmas osapuoli, mutta ei määrittämäsi kuljetusyritys, on ottanut fyysisesti haltuunsa viimeisen tuotteen tilaus (harkinta-aika). Huomioithan, että peruuttamisoikeus ei koske tuotteita, joiden sinetti on rikki ja joita ei voida helposti palauttaa terveydellisistä tai hygieniasyistä johtuen.
    1.2 Jos haluat käyttää peruuttamisoikeuttasi, sinun tulee lähettää meille selkeä ja yksiselitteinen viesti päätöksestäsi peruuttaa ostosopimus (esim. sähköpostitse tai tavallisella kirjeellä). Käsittelyn helpottamiseksi suosittelemme, että lähetät meille sähköpostia osoitteeseen hey @ sundaebody.se tai käytät Ruotsin kuluttajaviraston vakiolomaketta peruuttamisoikeuden käyttämiseen, jonka löydätosoitteesta www.konsumentverket.se . Nopeinta käsittelyä varten sinun tulee syöttää tilausnumerosi, tuotenumerosi ja yhteystietosi, jotta voimme tunnistaa palautuksesi. Jotta voit käyttää peruuttamisoikeuttasi ajoissa, riittää, että lähetät ilmoituksesi aikomuksestasi käyttää peruuttamisoikeuttasi ennen peruuttamisajan umpeutumista.
    1.3 Jos peruutat ostoksesi, hyvitämme kaikki sinulta saamamme tilauksen suoritetut maksut, mukaan lukien aiheutuneet toimituskulut (huomaa, että ylimääräiset toimituskulut, jotka johtuvat siitä, että valitset muun toimitustavan kuin halvin tarjoamamme vakiotoimituksen eivät sisälly). Palautus suoritetaan ilman aiheetonta viivytystä ja viimeistään 14 päivän kuluessa siitä päivästä, jona saimme tiedon päätöksestäsi peruuttaa sopimus. Meidän on odotettava hyvityksen kanssa, kunnes olemme vastaanottaneet tuotteen tai tuotteet takaisin sinulta. Käytämme normaalisti samaa maksutapaa hyvitykseen, jota itse käytit alkuperäisessä tapahtumassa, ellet ole nimenomaisesti sopinut kanssamme toisin. Tavasta riippumatta hyvitys ei maksa sinulle mitään.
    1.4 Sinun on palautettava tavarat meille ilman aiheetonta viivytystä ja joka tapauksessa viimeistään 14 päivän kuluessa päivästä, jona ilmoitit meille päätöksestäsi peruuttaa sopimus. Harkinta-aikaa katsotaan noudatetuksi, jos palautat tavarat ennen kuin neljätoista päivän määräaika on umpeutunut.
    1.5 Peruuttamisoikeutta käyttäessäsi olet vastuussa sekä palautuskustannuksista että siitä, että tuote/tuotteet palautetaan vahingoittumattomina. Tästä syystä sinun on maksettava tuotteen palautuksen välittömät kulut. Palautuksen toimituskulut ovat noin 50 kruunua, mutta ne voivat vaihdella joissain tapauksissa suuresti riippuen paketin koosta. Huomioithan, että olet palautuspaketin lähettäjänä vastuussa siitä, että tavarat ovat saapuneet meille – siksi suosittelemme, että lähetät tavarat jäljitettävällä ja vakuutetulla tavalla. Olet vastuussa tavaroiden arvon alenemisesta, joka johtuu muusta käsittelystä kuin se, joka on tarpeen tavaroiden luonteen, ominaisuuksien ja toiminnan määrittämiseksi.
    1.6 Peruuttamisoikeus on voimassa vain, jos tavara on olennaisesti muuttumattomassa kunnossa. Asiakkaana sinulla on oikeus tutustua tuotteeseen tai tuotteisiin, mutta et saa rikkoa sinettejä tai kokeilla tuotetta, koska sitä ei voi silloin palauttaa terveydellisistä ja hygieniasyistä johtuen. Oikeus katua siis päättyy, kun rikot sinetin. Tiivisteellä tarkoitetaan myös teknistä tiivistystä.

  2. Valitus
    2.1 Ota yhteyttä asiakaspalveluun hey @ sundaebody.se ennen tuotteen palauttamista syystä riippumatta saadaksesi ohjeita ja nopeinta käsittelyä. Kuluttajaostolain mukaan sinulla on oikeus ilmoittaa ostoksestasi meille kohtuullisessa ajassa (mutta enintään kolmen vuoden kuluessa). Jos haluat mainostaa tuotetta, sinun on tehtävä se kohtuullisen ajan kuluessa siitä, kun olet huomannut tai sinun olisi pitänyt huomata virhe ottamalla meihin yhteyttä. Vian tulee yleensä olla alkuperäinen vika, eikä se saa johtua tuotteen väärästä käytöstä/käsittelystä. Kahden kuukauden kuluessa vian havaitsemisesta tehdyt reklamaatiot katsotaan aina ajoissa tehdyiksi.
    2.2 Jos reklamaatiosi on tehty ajoissa ja tuotteessa on kuluttajaostolain mukainen vika, lähetämme sinulle uuden tuotteen ja hyvitämme reklamaatiosta aiheutuneet kulut, kuten toimituskulut. Jos emme jostain syystä voi vaihtaa tuotetta, hyvitämme sen sijaan tuotteesta maksamasi summan sekä mahdolliset maksamasi maksut. Mikäli virhe on sinulle erittäin tärkeä, sinulla on aina oikeus peruuttaa osto.
    2.3 Ilmoittaaksesi, että meiltä tilaamasi tuote on virheellinen, suosittelemme, että otat meihin yhteyttä sähköpostitse osoitteeseen hej @ sundaebody.se . Älä unohda liittää mukaan tietoja, kuten tilausnumero ja tuotenumero/tuotteen nimi. Kuvaile virhe huolellisesti, jotta käsittely onnistuu mahdollisimman nopeasti, ja ilmoita haluatko uuden tuotteen vai rahasi takaisin.
    2.4 Monissa tapauksissa meidän on palautettava tavarat valituksen käsittelemiseksi. Tällaisissa tapauksissa suosittelemme, että lähetät tavarat jäljitettävällä ja vakuutetulla tavalla, sillä sinä lähettäjänä olet vastuussa siitä, että tavarat saapuvat meille. Yleensä asiakas maksaa palautuksen alun perin. Hyväksytyssä reklamaatiossa asiakkaalle hyvitetään aina palautuslähetys. Vain hyväksyttyjen valitusten osalta olemme vastuussa toimituksesta.

  3. Lunastamattomat paketit
    3.1 Noutamattomien pakettien yhteydessä syntyy useita kuluja, kuten nouto ja pakkaaminen, palautuslähetys, käsittelymaksu jne. jotka meidän on maksettava kolmansille osapuolille, kuten laivayhtiöille. Tästä johtuen veloitamme 149 kruunun arvonlisäveron maksun, jos pakettia ei noudeta, jonka pitäisi kattaa osa näistä kuluista.
    3.2 Postitoimistosta noudettavat paketit pysyvät postitoimistolla 14 päivää ennen kuin ne palautetaan meille. Jos kadut ostostasi etkä halua olla vastuussa tästä maksusta, sinun tulee ilmoittaa postiasiamiehelle, että "kiellät toimituksen", vaihtoehtoisesti noutaa paketti ja palauttaa se meille, mikä on kuvattu kohdassa "Peruutusoikeus". Mikäli uusi lähetys pyydetään, se voidaan järjestää 99 kruunun maksun jälkeen.

Search...